Äntligen fredag

Denna afton tog det inte så fullt lika lång tid att åka hem och det firar vi med att först slappa i soffan för att samla krafter, för snart tänkte jag att vi skulle ut och träna lite lydnad. Nu är vi på gång! Jag har så mycket jag vill satsa på just nu och nya mål har satts. Mer om det i eget inlägg.
 
Mina planer för helgen blir att först och främst göra allt som inte hinns med under veckodagarna, städning, tvätt och disk. Men också fixa i trädgården, vattna växterna, klippa och trimma gräset och rensa bland odlingarna. Och så kommer min bror hit, och det ska bli jättekul att få umgås lite med honom igen.
Men så ska det bli en helg med mängder av träning, jag ska i förväg skriva ner allt nytt jag vill träna på. Åhh jag är så taggad, taggad till tusen.
 
Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback