Nyaste inköpen & 1 Till Salu

Rocky har många täcken det vet jag, men hittar jag något som ser bättre ut för Rocky så kan jag inte hålla mig. Rocky ska ha det bästa av det bästa. Jag vet hur hans leder är och han kommer inte hålla i längden, därför är jag noga med all träning och att hålla honom i god form hela tiden. Rocky behöver sina täcken för att hålla god hälsa. Så jag lägger gärna ner pengar på att hålla honom frisk om jag kan med hjälp av täcken. Och det är effektivt! Det senaste köpet är ju som ni vet, Back on Track Fleecetäcket. För ett tag sen klickade jag även hem två täcken från Hurtta, det var halva priset och jag tyckte det var värt att se om något passade.
Microfleecen på bild två sitter bättre än det ser ut att göra på bilden. Men däremot frostjackan satt på tok fel. Rocky är för grov i bogen och har för mycket muskler på sina framben. Den sitter tight på honom. Ni ser ju på honom att han inte gillar den alls! Den kan passa nättare tikar av samma ras eller mindre raser. Så om någon är intresserad så är frostjackan på bild 3 till salu!
 
 
 

Kommentarer
Jenny

Tror du Zorro kan ha det? Kanske kan prova det???

Svar: Jag tror tyvärr att han inte kan ha den, han är grövre i modellen och har även lite mer hull ;) Men prova kan man alltid göra =)
Sandra

2013-07-19 @ 21:43:52
Jenny

Jag tror det med, speciellt nu när han simmar och springer massa i skogen! Men om du har det kvar när vi träffas kan han prova det :-)

Svar: Absolut, värt att prova iaf =)
Sandra

2013-07-19 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback