Intervju med Maria

Det är lite kul att höra andras åsikter om vår utveckling som jag och Rocky har gjort. Så jag kör på med en till. Maria är en vän som kommit mig mycket nära, hon har inte följt mig och Rocky sen start men hon är nog den som känner till Rocky mest förutom mig. Det är Maria som är dagmatte till honom om dagarna när jag jobbar.
 
Ditt första minne av Rocky:
Det första minnet som jag har av Rocky är en stressad hund, som va osäker i sig själv.
 
Vart var vi:
Vi träffades första gången på bruksan i Finspång på valpkursen.
 
Hur var han:
Rädd och osäker. Även så var han stressad.
 
Hur är han nu:
Rocky är en glad, pigg och busig hund. Han älskar livet och har inga problem
 
Vad anser du var vårat största problem:
Jag tror att det största problemet var nog att både du och Rocky var stressade. Nu när ni båda har stressat ner och blivit mera trygg, och även börjat lita mera på varandra så har osäkerheten i Rocky försvunnit. 
 
 

Kommentarer
jennifer

Vilken fin herre du hade! :D

2013-05-03 @ 23:22:30 | http://www.hundvardag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback