När tröttheten sätter stop för motivationen

Ibland flyter vardagen och livet på i en bra takt, precis så man vill att det ska göra, man gör saker och har roligt ihop. Men ibland saknas motivation och ork. Veckan som gått har varit helt upp och ner med hundträning och allt pga en sketen liten tand som gjort ont och nu blivit mindre ond. Men fortfarande är det något som inte stämmer, jag orkar verkligen ingenting, stupar i säng flera timmar tidigare än vanligt och upplever att jag dricker mer än normalt. Men att en tand skulle orsaka det trodde inte tandläkaren på. 
Men trots det är jag fylld av inspiration och motivation, har massor jag vill göra och träna på, önskar bara att jag hade orken till det. Men nu tar vi nya tag och håller tummarna för en mindre trött vecka nästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback