Längtar ihjäl oss, men snart drar det igång igen

Som jag längtar tills det är dags att köra husvagnen till campingen igen. Nu börjar man nästan kunna räkna veckor, för nu är det inte många månader kvar tills det är dags för campingsäsongen att dra igång. 
Ännu mer längtar man till campingen eftersom vi i år har säsongsplats och kommer näst intill bo i Västervik hela sommaren. Att man kan längta så mycket efter något. Men på Lysingsbadet trivs både jag och min sambo men också våran hund. Han är en riktig campinghund våran lilla Rocky. Ni skulle se honom bara, alla de där nöjda blickarna och hela han strålar nöjd hund om! Han trivs med att bo i husvagn och det är underbart för mig som matte att se. Bjuder på lite godbitar från sommaren som varit.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback