Kvällsträning - FILM

 
Alltså hahaha! Ja det går ju framåt med apportbocken. Kvällens andra träning blev nosduttar, jag har fått hålla i bocken ist för att ha den liggandes på golvet. Ligger den på golvet så tar han gärna till tassarna på den. 
Jag vet att det inte riktigt är så man ska göra men jag ville se vad som hände så jag öppnade munnen på honom och placerade bocken i munnen och sa ``håll kvar´´ vilket han också gjorde. Rocky litar på mig och hade detta varit för ett år sen hade det inte gått men som sagt han litar på mig och höll glatt kvar och viftade på svansen efteråt. Han var nog lite paff och inte riktigt visste vad han skulle göra men endå inte låg utan mer nyfken. Det hade han inte gjort för en tid sen, då hade han sprungit iväg från mig. Men lille plutt har vuxit och mognat, han litar helt på mig nu och jag tror att han nu fått något nytt att tänka på. Att man kanske kan öppna munnen för denna någon gång. Tror inte han skulle komma på tanken annars. Men vi får se vad som händer. Nog med denna träning för idag. Så här fint höll han kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback