FILM

Åhh, jag som så gärna hade velat visa lite film här på bloggen ikväll. Ja, jag har äntligen fått fram något halvbra att visa och minnas. Men träningen var bra och vi kom längre än vad jag hade vågat hoppats på. Så kul verkligen och vi är verkligen på hugget med nya träningsmetoder och träningar. Men klippet tog lite tid att göra och laddas för tillfället upp. Tyvärr hinner det inte bli klart innan jag måste sova. Tidiga jobbdagar ni vet, måste sova tidigt!
Men den som väntar på något gått, väntar aldrig för länge. Eller hur är det man brukar säga

Kommentarer
Terése

Var lite snabb med nollorna. 20st skulle det ju vara :P

2013-12-04 @ 18:45:33 | http://bouvierbaby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback