Blääk, usch och fy!

Jag har verkligen varit duktig på att äta upp allt ur både skåp, kyl och frys nu ett tag. Så nu börjar det bli lite tomt på den fronten. Tanken var att storhandla till helgen men nu blev et tomt på sånt jag använder dagligen och jag gjorde ett besök i bästa butiken City Gross. Det är dumt att gå in där om man inte vill fastna bland köttdiskarna och få med sig massa goda köttbitar hem. Och då menar jag i första han inte åt mig själv, utan åt Rocky. Men idag lyckades jag allt hålla mig lite. Fram tills jag såg att dom hade svål, alltså hud bland förpackningarna. Strax under 1 kg fick följa med hem till en struntsumma på 17 kr. Gissa om ugnen står på nu! Här görs hundtugg av svål! Och det var bland det vidrigaste jag stött på, vilken stank! Bläääk! Klarade bara av att fixa 1/3 av förpackningen, resten åkte in i frysen för senare tillverkning. Testar bara lite hur svålen beter sig i ugnen just nu. Vem vet det kanske blir skit av det hela. 

Kommentarer
Jenny

Då ska jag inte prova det :-) men slog mig att jag måste torka kycklinghjärtan som jag köpt :-).

2013-12-04 @ 18:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback