Att ha mycket

Många ser nog mig som ``hon som köper allt till sin hund´´. Visst gör jag det men som jag skrev vid ett tidigare inlägg, hittar jag något som passar bättre på Rocky i formen så är det väl klart han ska ha det. Jag använder inte allt han har, men mycket av det. Mycket kan säljas av eller ges bort.
 
Men som person har jag mycket svårt för ``en av det och en av en annan stort´´. Tex en gaffel som ser ut så och en annan på ett annat vis. Jag vill ha av samma sort,  mycket av samma märke och inte lite av varje. Som Rockys alla täcken, allt är av Hurtta och Back on Track. Och jag gillar att ha lite att välja mellan, jag älskar att sitta och plocka och njuta av alla Rockys täcken eller vad det nu kan vara. 
Likadant med Rockys dagbok, jag verkligen älskar att se hur tjock och fin med text den har blivit, ju tjockare den blir ju mer älskar jag den. 
 
Det här med böcker, jag har väldigt få hundböcker men det ska det bli ändring på när nya bokhyllan köps. Då vill jag ha en helt hylla med bara hundböcker. Åter igen något att gå och beundra. MIN hundhylla med bara böcker jag gillar. 
 
Jag gillar helt enkelt att ha mycket saker att välja mellan. Sån är jag! Jag vill kunna byta halsband efter vilket tillfälle, jag vill ha den selen när vi tränar det och det täcket på det stället osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback