1:a Advent

Första advent idag då! I år vill jag verkligen ha lite julstämning så jag har hittills hållt mig undan allt som har med julen att göra. Fram till idag. 1 advent, nu har alla julprydnader kommit fram och jag inser att jag har aldeles för få julsaker. Jag får önska mig fler tomtar av tomten. Haha!
 
Här har vi halv storm ute skulle jag tro, allt blåser omkring och presenningen för vår husvagnstrall har åter flugit bort. Granen vi grävde ner i trädgården igår, ja den är något sned för tillfället. Det blåser otroligt mycket och det börjar bli väldigt kallt här hemma. Tyvärr har kaminen gett upp och jag vågar inte elda i den, på tvn är det inget bra och eftersom jag inte kan byta kanal då dosan har varit borta i över 1½ vecka nu så sitter vi här, Rocky och jag i vårat vardagsrum. Mängder av ljus tända och myser bland filtar. 
Lite julstäning blev det allt mitt i allt kaos. Myys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback