FILM - Föremålsintresse

 
Ja, några av er kanske undrade varför det kom ett tomt inlägg härom dagen. Det var pga att mobilen inte ville dela denna video som jag ville att den skulle göra. Och så har jag förstårs inte varit hemma och ens suttit vid datorn på någon veckas tid nu. Men nu, nu ska det fungera och det här är resultatet av en spontanträning på en lunch vi hade utanför jobbet förra veckan. Jag har tänkt mycket på det här med rätt leksak och har kommit fram till att Rocky gillar själva jakten, något som far iväg. Därför köpte jag denna repring med en ekorre som håller sig kvar med svansen som sticker ut och lockar honom till jakt.
Tyvärr fick jag inte med allt då mobilen blev full. Men efter att jag kastat iväg den så tar han upp den och kommer tillbaka med den, därefter så leker han själv med den glatt! Framsteg tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback