Hundgott

Åkte till affären på vägen hem från min vän för att spana in vad som fanns i charken. Det jag blev mest intresserad och mest äcklad av vad grisknorren Paulina rekommenderade. Jag hoppades innerligt att det skulle finnas. Har tittat in klipp när hennes alla djur, katt som hund äter grisknorr och jag ser på långa vägar hur de njuter av dessa. Såklart fanns det inga kvar när jag kom så sent en lördagkväll och ingen som kunde stycka till heller. Så jag fick skippa dessa. Men med mig hem fick jag ungnötslever som det faktiskt stod ``Hundmat´´ på och även nötben. Det var inte så farligt dyrt som jag först trodde. Strax under kilot lever för 13,69 kr.
 
Hur gör ni när ni torkar lever? Har ni några tips på hur man kan göra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback