Dygn med fler timmar? Ja tack!

Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar. Idag är en sån dag. Jag har massor av fina underbara bilder jag tog på Rocky i går, men dagen ville annat och jag han inte med det jag hade tänkt göra denna afton.
Istället for vi till Linköping och köpte en bil till sambon. Han kan ju inte åka cabben i vinter så det blev en vinterbil till honom.
 
Men några bilder på en njutande hund kan ni få. Älskar att se honom så nöjd med livet.
För er som vill följa min vardag lite mer rekommenderar jag att kika in på instagram där jag heter @xifons. Där kommer det upp lite bilder titt som tätt på allt möjligt i mitt liv.
 
 

Kommentarer
Emma

Då ska jag följa dig :)

2013-08-27 @ 09:20:49 | http://www.doglog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback