Mystiskt brev

Mamma kom precis in med en lapp i sin hand, en lapp om att jag måste åka till affären och hämta något. Vad sjutton är det? Jag har inte beställt något!
Jaja, får cykla dit och hämta det. Kommer in i affären, lämnar lappen och skriver på mitt namn. Hon leter fram mitt brev och jag får det i min hand.
Mamma och jag förstod nästan vad det kunde vara för något innan jag åkte, och vi hade rätt, det var från pliktverket. Nu ska jag bara öppna det, jag är nyfiken =P

Haha =D Det innehöll min kallelse och datum då jag rycker in, 2009-08-03! Fan vad härligt!

Kommentarer
Sara E

GRATTIS Gumman!! Roligt för dig:)

2009-05-20 @ 10:08:18 | http://aeque.blogg.se/
Johanna

Grattis grattis!

2009-05-20 @ 15:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback