Resans start!


Håller på att packa ihop lite saker som jag ska ha hem till mamma,
för nu är det inte långt kvar tills jag åker. Imorgon bär det av ner till
Ronneby och min utbildning tar fart! Kan säga att man är lite nervös
nu, mycket frågor snurrar runt i mitt huvud, men det går nog bra.

Mobilt bredband är köpt och kommer installeras på datorn. Tyvärr
har jag stora problem med den men förhoppningsvis är det fixat
när jag kommer hem igen. Datorn kommer stanna hemma
under den första turen ner till Ronneby.

Men så snart jag kommit hem igen och datorn är fixad så kommer
bloggen uppdateras och ni läsare kan följa min resa genom lumpen.

Så hejdå alla läsare på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback